רילוקיישן לקוסטה ריקה: אתם תופתעו מאוד לטובה

    העולם שלנו נהיה כפר גלובלי קטן ומעבר לחיים במדינה זרה הוא עניין שמשפחות רבות מחליטות לעשות, בין אם למטרות פנאי או למטרות עבודה. רילוקיישן לקוסטה ריקה מזמן חוויה אחרת לחלוטין. הנה כמה דברים שכדאי לדעת

    עבודה או חוויה – רילוקיישן לקוסטה ריקה זה פשוט בחירה לחיות בגן עדן. מעבר לאיכות החיים, לנופים המושלמים ולתחושה שהלב מתרחב לנוכח החוויה, יש בקוסטה ריקה כמה חוקים שמאוד כייף למלא, אפילו באדיקות:

    • תליית תמונות של הנשיא או נבחרי ציבור – בישראל ובמדינות רבות בעולם בגני ילדים, בלשכות ובמשרדים מתנוססות תמונותיהם של הנשיא, ראש הממשלה, הרמטכ"ל והשרים. נשיא קוסטה ריקה הבין כי העם הוא זה שעובד קשה, ואין שום צורך בפולחני אישיות אלו או אחרים. כיוון שכך, אין חובה – ויש אומרים שאפילו חל איסור – על תליית תמונות של נבחרי הציבור ברחבי המדינה.
    • חובת השמירה על הטבע – קוסטה ריקה ידועה בתור אתר טבע מופלא. כיוון שכך, הממשלה עושה כל שביכולתה על מנת לשמר את הדברים כפי שהם. לכן אסור בתכלית האיסור להפעיל קרקסים עם בעלי חיים או לצוד בעלי חיים לשם ספורט או שעשוע. אם בכל זאת רוצים לראות בעלי חיים אקזוטיים, אפשר פשוט לצאת אל הטבע, לראות את הקופים, האיגואנות ויתר בעלי החיים בסביבתם הטבעית – יערות גשם או ג'ונגלים טרופיים. מהסיבה הזו נאסר גם על פתיחת גני חיות במדינה.
    • רילוקיישן לקוסטה ריקה יפגיש אתכם גם עם חתירה בלתי מתפשרת לשיוויון. אמנם יש משפחות עשירות או מיוחסות ולעומתן את פשוטי העם, אבל במקומות עבודה, בתרבות ובכלכלה המקומית ערך השיוויון הוא אחד המרכזיים ביותר.
    • צניעות – בהמשך לסעיף הקודם, גם אם אתם מגיעים ממשפחה עתירת ממון או עובדים בעבודה שמניבה לכם תמורה נאה בסוף כל חודש, בקוסטה ריקה מצפים מכם לשמור על צניעות ועל נועם הליכות. לפי תפיסתם, הכסף לא עושה את האדם, וחשוב לשמור על ערכי יסוד בסיסיים שבין אדם לחברו כדי לקיים חברה הוגנת.

    אם כן, החיים בקוסטה ריקה שונים מאוד מהחיים במדינות אחרות בעולם, בוודאי מישראל. לא בכדי רבים מהמטיילים מתאהבים במדינה הדרום אמריקאית וחוזרים אליה שוב ושוב. בנוסף לנופים ולערכי הכבוד, בקוסטה ריקה עלויות המחייה הבסיסיות מאוד נמוכות. המשמעות היא שניתן לחסוך כסף רב, לטייל לאורכה ולרוחבה של המדינה, לפתח תחביבים אקסטרימיים דוגמת גלישת גלים וליהנות מהחיים הטובים.

    "הבחירה בקוסטה ריקה עבורי הייתה טבעית לגמרי", מסכמת מיאל, שחיה כבר שנתיים במדינה. "אמנם ברמה המשפחתית מדובר במחיר גבוה מאוד, כי אנחנו מתראים לעיתים רחוקות, אבל כשהם באים לבקר אותי, תמיד כולם מסכימים פה אחד – מדובר בגן עדן עלי אדמות, ומי שיכול להרשות לעצמו לעשות את המעבר, לדעתי בוחר בטוב ביותר".

    רוצים שנייצר לכם תוכן ייחודי?

    השאירו פרטים כבר עכשיו ואנחנו נחזור אליכם עם הצעה משתלמת במיוחד

      עוד בנושא

      איך תרצו לבלות את החופשה שלכם?

      יש אנשים שלא נהנים בחופשה אם הם לא אלה שנוהגים ברכב ומגלים בעצמם את המקומות היפים ביותר במדינה ולכן הם יעדיפו לשכור את הרכב שמתאים להם. בתחום זה יש כל כך הרבה הצעות שעוזרות לכם למצוא רכב שנכון לכם שצריך להחליט מה מהן מהימן ואחראי ואפשר לסמוך עליו. כשיש לכם מנועי חיפוש של השכרת רכב בחו"ל שנחשבים לטובים ביותר בתחומם והם מציעים מגוון של כלי...

      2 החופים הכי שווים של זנזיבר

      מאת: כרמית וייסעם שטח של 1,500 קמ"ר, האי זנזיבר הוא גן עדן של חופים לבנים בלב האוקיינוס ההודי, רק 45 ק"מ מחופי טנזניה. טיסות ישירות מגיעות לאי מישראל רק מספר פעמים בשנה (טיסות שכר, בד"כ בחגים), אבל ניתן להגיע אליו גם עם טיסת המשך (הכי נוח עם חברת אתיופיין איירליינס) או בשייט בין איי האוקיינוס ההודי.האי זנזיבר ואחיו הקטן – האי פמבה, הם שני הגדולים, אך עוד...

      7 פארק שעשועים מומלצים בעולם

      אז אתם אוהבים פארקי שעשועים ורוצים לתכנן את הטיולים שלכם עם בילוי בריידים עוצרי נשימה - הנה הפארקים הכי טובים בעולם שאתם חייבים להכניס לצ'ק ליסט שלכם, בואו נצא לדרך!דיסנילנד פריז הפארק המוכר ביותר ברשימה ללא ספק הוא דיסנילנד פריז שנחשב לאחד הפארקים הטובים ביותר בעולם, מציע חוויה מיוחדת לכל המשפחה והמון כיף, הפארק הקסום נמצא במרחק נסיעה של 40 דקות ממרכז פריז והוא גם אחת העמוסים ביותר...